Tədqiqatların nəticələri göstərir ki, vitamin D əlavəsi telomerləri, yaşla qısaldılan və müəyyən xəstəliklərin inkişafı ilə əlaqəli olan xromosomların uclarında qoruyucu qapaqları saxlamağa kömək edir.
Azmedinfo.az "The American Journal of Clinical Nutrition"da dərc olunan yeni hesabata işıq salır.
Tədqiqatçılar bildirib ki, VITAL, D vitamini əlavəsinin telomerləri qoruduğunu və onların uzunluğunu saxladığını göstərən ilk böyük, uzunmüddətli, randomizə edilmiş sınaqdır. Bu xüsusi maraq doğurur, çünki VITAL həmçinin iltihabı azaltmaqda və inkişaf etmiş xərçəng və otoimmün xəstəliklər kimi bəzi xroniki qocalma xəstəliklərinin riskini azaltmaqda D vitamininin faydalarını nümayiş etdirmişdir.
Telomerlər xromosomların uclarının digər xromosomlarla parçalanmasına və ya birləşməsinə mane olan təkrarlanan DNT ardıcıllıqlarından və ya əsas cütlərindən ibarətdir. Telomerlərin qısalması qocalmanın təbii bir hissəsidir və müxtəlif yaşa bağlı xəstəliklərin riskinin artması ilə əlaqələndirilir.
Bir neçə qısamüddətli, kiçik tədqiqatlar D vitamini və ya omeqa-3 yağ turşusu əlavələrinin telomerləri saxlamağa kömək edə biləcəyini irəli sürdü, lakin nəticələr uyğunsuz olub.
Plasebo ilə müqayisədə, vitamin D3 əlavəsi dörd il ərzində telomer qısalmasını əhəmiyyətli dərəcədə azaldıb. Omeqa-3 yağ turşusu əlavəsi bütün müşahidə dövrü ərzində telomer uzunluğuna əhəmiyyətli təsir göstərib.
Auqusta Universitetinin Gürcüstan Tibb Kollecinin həmmüəllifi Haidong Zhu bildirib ki, nəticələrimizə əsasən hədəflənmiş D vitamini əlavəsi bioloji qocalma prosesinin qarşısını almaq üçün perspektivli bir strategiya ola bilər, baxmayaraq ki, əlavə tədqiqatlara ehtiyac var.
-
Təxirə salmayın, bəhanələri kənara qoyun və sağlamlığınız üçün indi hərəkətə keçin!Ən çox oxunanlar02 İyun 2026246
-
Azərbaycan Pediatrlar Assosiasiyası xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün növbəti sosial-mədəni və tibbi aksiya həyata keçiribƏn çox oxunanlar06 İyun 2026220
-
“Tibbi Rəqəmsal Əkiz Sistemi”nin (TRƏS) təqdimat mərasimi başlayıbƏn çox oxunanlar03 İyun 2026218
-
Uşaqlar nə qədər çörək yeyə bilər? – Pediatr izah etdiƏn çox oxunanlar01 İyun 2026212
-
Uşaqların sağlamlığı gələcəyimizin təminatıdırƏn çox oxunanlar01 İyun 2026200
-
ÜST rəsmisi: “Tibbi Rəqəmsal Əkiz Sistemi” operativ səhiyyə mühiti yaradacaqƏn çox oxunanlar03 İyun 2026192
-
“Ağ Libas, Böyük Addımlar”- 5 ilin hesabatıƏn çox oxunanlar03 İyun 2026186
-
Hepatit viruslarının qaraciyərə təsiri - B və C növləri niyə daha təhlükəlidir?Ən çox oxunanlar02 İyun 2026180
-
Elmi sammitdə pediatriya sahəsindəki son yeniliklər müzakirə olunacaqƏn çox oxunanlar07 İyun 2026180
-
Sosial şəbəkələrdəki "dəriyə qulluq trendləri" xərçəng riski yarada bilərƏn çox oxunanlar04 İyun 2026176
-
Vertebra Onurğa Tibb Mərkəzi müasir və qeyri-cərrahi üsullarla onurğa problemlərinə son qoyurƏn çox oxunanlar02 İyun 2026174
-
Kəskin daşlı xolesistitdən əziyyət çəkən pasiyent laparoskopik üsulla uğurlu əməliyyat keçdiƏn çox oxunanlar04 İyun 2026168
-
Səhiyyə naziri yeni rəqəmsal platformanın strateji üstünlüklərini açıqlayıbƏn çox oxunanlar03 İyun 2026162
-
Səhiyyə naziri: Tibdə rəqəmsal texnologiyalar və süni intellekt kursları keçiriləcəkƏn çox oxunanlar03 İyun 2026156
-
Ümumdünya Ətraf Mühit Günüdür – Ekspertlərdən sağlamlıq tövsiyələriƏn çox oxunanlar05 İyun 2026146
-
Vaksinasiyaya etimadın artırılması üçün tibb işçilərinin kommunikasiya bacarıqları gücləndirilirƏn çox oxunanlar05 İyun 2026136
-
İsraildən dəvət olunmuş mütəxəssislər tərəfindən uşaqlar üçün tibbi müayinələr keçirilibƏn çox oxunanlar06 İyun 2026126
-
Tourette sindromunun müalicəsi üçün dərman klinik sınaqlardan keçibƏn çox oxunanlar05 İyun 2026126
-
Boyun yırtığı və hemangioma eyni anda aşkarlandıqda nələrə diqqət edilməlidir?Ən çox oxunanlar08 İyun 2026118
-
İcbari tibbi sığorta çərçivəsində sümük iliyinin transplantasiyasının limiti artırılıbƏn çox oxunanlar09 İyun 2026112